teisipäev, 12. veebruar 2008

S Õ B R A P Ä E V

Visual Poetry - ImageChef.com

14. veebruaril on SÕBRAPÄEV. Täna tegime sõbrapäevakaarte.

Salme kaardile ...


Ei soovi Sulle ma magusat torti,
vaid palju sõpru õiget sorti.

* * *
Kalli-kalli sinule,
ole sõbraks minule!

* * *
Sa, valge peaga plika,
mul meeles seisad ikka.
Sul peas on kuldsed lokid,
ja jalas siidisokid.

* * *
Sõprus on kui klaas -
kerge purustada,
raske parandada.

* * *
Lill närtsib, noorus mööda läeb,
kuid sõprus igaveseks jääb!
* * *
Sõber, anna mulle käsi,
kahekesi me ei väsi.
* * *
Ära eales kaota ära
võtit, mis toob ellu sära,
ega ustavamat sõpra,
sest et uut ei ole võtta!
* * *
Kolm sõna ütlen Sulle,
jää sõbraks mulle!
* * *
Kolm lille Sulle,
ole sõbraks mulle!
* * *
Ikka meeles seisku Sul,
sõprus pole seebimull!
* * *
Kivi kaljut ei purusta,
sõber sõpra ei unusta!

Kommentaare ei ole: