kolmapäev, 12. märts 2008

Arvutitund 4. klassis

Ülesanded arvutitunniks 4. klassile:

Paari päeva pärast lõpeb III veerand. Käes on kokkuvõtete tegemise aeg.

Meie klassi õpilased on kõik omale ajaveebid loonud. Pange kommentaaridesse kirja, kelle ajaveebid teile kõige rohkem meeldivad. Põhjendage ka ja ärge unustage oma nimesid lisamast.

8 kommentaari:

Liana ütles ...

Minule meelds Merikese ajaveeb, kuna see on väga põnev

FELIKS on VASSILJEV ütles ...

LIANA
sest tal on kõik pilte täis ja tal on põnev mäng seal!

SIMSON
parkour videod ja olid pildid ja simsonil on lahedad pildid ja videod!!

FELIKS
sest see on minu oma ja ma arvan et kõikidele meeldib nende oma kõige rohkem ja mulle meeldib see!!!!!!!!!

TIIA
siit saab teada kõik õppimised ja asjad ja palju õppematerijale!

harri ütles ...

liana oma sest seal on palju lahedaid asju




janar kõigelahedam maailmas

Liana ütles ...

Merikese ajaveeb on lahe sest seal on video ja palju pilte ja hästi värviline.




Feliksi oma kuna sealon hästi palju videoid ja se on väga värviline.

eliisa ütles ...

LIana sest seal on ägetad lingit

Merike ütles ...

Mulle meeldivad kõigi ajaveebid.

Head kevadet!kõigile.

Helina ütles ...

mulle meeldivad kõik ajaveebid. Need on nii põnevad.

Anonüümne ütles ...

Liana oma kuna seal on hästi lahe mäng ja palju muud huvitavat